RSS Feed

Doi şi zero. 20.

Posted on

Hai să punem un semn de carte şi pe blog.

Subsemnata a împlinit 20 de ani. În manieră precisă, exact la 19.45, când în urmă cu două decade o copilă de 22 de ani dădea naştere unei alte copile.

L-am lăsat deoparte pe clasicul „Fără griji şi fără bani” căci ar fi fost mai mult decât un truism rătăcit printre rânduri. Personal, mă simt la fel ca şi ieri, când prefixul varstei mele era 1.

Enigma lui 20 nu ţine de prezent, ci e o întreagă entitate nebuloasă şi plină fie de succes, fie de teama de eşec, în viitorul ce mă aşteaptă. Închei în mod apoteotic cele două decade trăite prin formaţia Placebo care mi-a guvernat întreaga adolescenţă, şi mă pregătesc (mai mult cu vise şi speranţe, momentan) de o cu totul şi cu totul altă experienţă.

Mulţumesc de urări, telefoane şi mesaje (+ facebook) !

Ne auzim la anul, şi mai şmecheri de atât.

One response »

  1. La multi ani, Andruta! Super melodia! Tot ce iti doresti:) Imi vine si mie randul la ;)) 20 de zile diferenta…

    Răspunde

Lasă un răspuns

