RSS Feed

Am revenit în Grădina din Carpaţi

Am stat o perioadă în Italia şi din păcate a trebuit să mă întorc.A trebuit să mă întorc în România.S-au întâmplat multe lucruri ciudate si ilegale cand am venit, însă creierul meu refuză parcă să modeleze cuvinte azi.Ideea e că în toată această perioadă în care am lipsit din ţară m-am acomodat destul de uşor obiceiurilor, oamenilor, atmosferei din Italia.Când m-am întors, am găsit frig, am găsit şmecherii, multă sărăcie şi prost gust în aerul de pe stradă…în fine, toate acele lucruri pe care le detestam şi înainte, însă văzute acum la un nivel mult mai ridicat.

Lasă un răspuns

