RSS Feed

Stabilitate

Posted on

Abia acum am parte de ea.În sensul că că sunt studentă, cu acte aproape în regulă, dar mai ales, la facultatea la care mi-am dorit:FJSC.

Decizia de a pleca la Bucureşti se întâmpla undeva prin luna octombrie, când un val de nesiguranţe cu privire la facultate şi viitorul meu m-a cuprins.Ideea de a pleca în necunoscut, în mod bizar, m-a mai înseninat.

După zece luni de zile, în care am scris doar vreo 5 texte pe forum şi niciunul nu era perfect, după un dex de cca 1 kilogram parcurs, după multe drumuri obositoare Iaşi-Bucureşti, Bucureşti-Iaşi, după n depresii şi nesiguranţe, am intrat!Am fost cea cu numărul 20 admisă la buget.Aseară îmi era frică să adorm de teamă ca totul să nu fie un vis.Acum sună foarte poetic, dar jur, că e adevărat.De obicei asta se întâmplă când anumite lucruri îţi depăşesc chiar şi cele mai mari aşteptări.

Aşa că azi m-am dus la Universitatea Al.I.Cuza să îmi retrag dosarul.Mă priveau toţi cu suspiciune.Nu-i nimic, am făcut pe altcineva fericit, care va putea ocupa locul meu liber.Mi-am luat diploma în original, iar la noapte, plec din nou spre Bucureşti.Alt drum obositor pe tren, dar măcar va fi lipsit de agonie, şi cu ceva mai mult extaz, comparativ cu celelalte dăţi.

Acum când mă uit la rama în care în loc de poză am pus un bileţel cu mesajul „Voi intra la FJSC!” zâmbesc, răsuflu uşurată şi am parte de acelaşi sentiment ca atunci când termin de citit o carte bună, dar incredibil de groasă.

6 responses »

  1. deeeeeci la bucuresti? si ai drum prin focsani?!!!!:-l

    Răspunde
  2. da, ceva de genu :)) pacat ca nu sta trenul mai mult de 1 minut in gara de la focsani, dar rezolvam noi, data viitoare.:d

    Răspunde
  3. PERFECT!!! ce fain suna asta!

    Răspunde
  4. buna alegere Bucuresti :d ma bag in seama aiurea, dar mereu cand aud pe cineva ca a intrat la facultate in Bucuresti, imi aduc aminte cat de mult vreau si eu asta :))

    Răspunde
  5. @HQ2:Z cunosc sentimentul, asa mi se intampla si mie.Oricum, multa bafta!

    Răspunde
  6. Cum ar spune Răzvan Vasilescu în „Terminus Paradis”: „Ce vă spun mă? Bine aţi venit? Bine aţi venit, rău aţi nimerit!”. Bucură-te de primul an şi încearcă să înveţi destul încât să nu te laşi călcată în picioare de unii profi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

