RSS Feed

Pedeapsa Sfintei Treimi

Posted on

Am intrat la oră, cu o întârziere de 5 minute.Profesoara care îmi predă anul ăsta tot ce ţine de plictisitoarea noastră ţară în formă de peşte, m-a întrebat de două ori dacă avem inspecţie la oră.Mai că nu mi-a zis că am greşit clasa.Sechele cauzate de chiul.

Felicitări mie , ţie cat si ţie , pentru cifra magică 3 de azi de la geografie.Încerc să văd problema mai mult ca o situaţie comică de sfârşit de liceu.Dacă îmi iese?Absolut! (abia când o să mă văd cu media încheiată)

Hai, o zi bună.

Lasă un răspuns

