RSS Feed

Câteva scurte

  • pe principiul „când nu mai ai un lucru, abia atunci îl apreciezi”, îmi este groaznic de ciudă că nu voi termina liceul în clasa în care am stat timp de patru ani.Pentru că noi suntem la parter, şi pentru că elevul peste care s-a prăbuşit copacul în Copou are clasa la etajul doi, s-a făcut un schimb de clase, fără acordul nostru, pentru a putea să se deplaseze x-ulescu mai uşor.Partea proastă e că noua clasă e comunistă, prăfuită, în aripa veche a liceului unde rişti să fii mâncat de toate orătăniile.
  • nu îi înţeleg pe oamenii care au într-o zi o anumită atitudine, iar dacă le reproşezi acest lucru, ei imediat sar în sus şi îţi zic „tu vorbeşti?aşa făceai şi tu zilele trecute…”.Aşa şi?Dacă eu greşesc cu o chestie trebuie neapărat să faci şi tu acelaşi lucru?Dă dovadă de înţelepciune şi comportă-te ca atare.Fii tu însuţi, nu o încercare de a părea altcineva.
  • mă irită groaznic videoclipurile la melodiile house autohtone.Un dj şi o „voce” feminină care lălăie câteva cuvinte, cu versuri mai mult decât fumate, cu motive „yo te quiero ca un câine,quiere-mă şi tu pe mine” dau dovadă de foarte mult spirit artistic în clipurile lor.Şi anume:merg.Da, merg.Se plimbă pe străzi, printre maşini, pe trotuare, în slow-motion şi…cam atât.Original.
  • am ajuns să merg cu autobuzul spre şcoală şi să aud de la anumite persoane din acelasi liceu cu mine, pe care le ştiu doar din vedere, păreri despre XII E, respectiv clasa mea.Din păcate, sunt perfect de acord cu ele.Aşa am ajuns eu să fac noi cunoştinţe cu persoane de la mine din liceu:în autobuz, barfindu-mi propria clasă.
  • mă ucid tezele.mâine la istorie, din aproape toată materia pentru bac.Nu am timp nici să respir.Plus atestatul la engleză.
  • ceea ce urăsc la zodia peşti este nevoia permanentă a unor stimulente, care de multe ori dau în scurte dependenţe.Tocmai de asta nu am vrut să am niciodată de-a face cu drogurile, nici măcar de curiozitate.Mi-a revenit dependenţa de energizante.Mă înviorează, mă mai scoate din moleşeala din ultima perioadă.Mă confrunt cu o lipsă de chef atât de cruntă încât am început să îl întreb pe Google de pastile antidepresive.Păcat că  îţi trebuie prescripţie de la medic.
Lasă un răspuns

