RSS Feed

O făclie de Paşte

Toate bune şi frumoase de Paşte, mai puţin azi dimineaţă pe la ora 2.30.Nu mai ştiu ce visam, ştiu doar că la un moment cineva suna la uşă.Insistent.Deschid ochii, mă trezesc- lumină pe hol, cineva într-adevăr suna la uşă.O usturime groaznică în gât.Se aude o voce groasă de bărbat, în jurul meu aerul irespirabil.Mă gândeam că a venit popa cu tămâierea sufletului şi a casei dar m-am înşelat.

Dragii vecini de dedesubt, au plecat la rude de Sărbători şi şi-au uitat cuptorul cu microunde deschis.S-a încins, s-a aprins, s-au aprins mai multe în jurul obiectului electrocasnic, totul culminând cu centrala care a ars. Norocul a constat în faptul că un vecin venise acasă din tura de noapte de la serviciu şi a văzut tot fumul şi flăcările din apartamentul vecinului în culpă, dar mai ales că s-a acţionat imediat şi au oprit gazul.

Apoi am asistat de la balcon la întregul spectacol oferit de pompieri şi smurd. Din fericire nu s-a întâmplat nimic tragic, doar câteva bunuri stricate în apartamentul vecinului de sub noi, inclusiv uşa spartă de la intrare.Fumul încă se mai simte în scară, mai ales în lift.

Acum nu vreau să o dau în paranoia-tragico-lacrimogenă, dar încerc să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă acel vecin din tura de noapte nu ar fi anunţat pompierii, dar mai ales, dacă nu s-ar fi oprit gazul la timp.

Din fericire, şansele ca eu să plec de pe astă lume fără diplomă de bac s-au spulberat.Aşa că show-ul continuă.

Lasă un răspuns

