RSS Feed

De când cu Buddha Bar,inspir încredere

Că tot sunt în perioada examenelor, îmi aduc uşor aminte de o altă perioadă asemănătoare din punct de vedere al stresului şi anume Capacitatea.Ca şi acum,nu învăţam, dar eram totuşi stresata.Aşa că pentru a mai trage de timp în timpul zilei şi a mă acumula cu energie am început să practic puţină yoga.Acasă,le aveam pe calculator,punându-mi la încercare flexibilitatea.A fost perioada când ascultam mult Buddha Bar.
Şi de când cu noul stres mă gâdila la ureche o melodie veche de la Buddha Bar,al cărui ritm îl ştiu dar nu şi titlu.Nu are versuri.Şi este incredibil de stresant să îţi doreşti să asculţi o melodie şi să nu ai cum,simţi că te gâdila la sânul stâng,simţi că arzi în interior,începi să te încălzeşti de nervi şi tensiune…nu,nu poţi.

Asta se întâmpla cu o săptămâna în urmă.Azi mă duc să iau pâine de la magazinul din colţ.Atât.Neagră,feliată…2.8 lei.La magazin erau două tipe:una vânzătoare cu halat alb,cealaltă-blondă,ceva mai elegantă,fără halat,părea să deţină vreo funcţie mai supremă însă acest detaliu nu o oprea din a-şi servi clienţii.În timp ce plătesc,îi sună la tipa blondă telefonul.Ce melodie?Exact! Acea melodie!

Aştept.Tipa cu halatel probabil credea că aştept restul de 20 de bani,atenţionându-mă că mi-i dăduse deja.După ce conversaţia la telefon se încheie,eu,deloc reticentă ,îi zic blondei:

Ştiţi,am o mare rugăminte la d-voastră.Melodia pe care o aveţi ca sonerie o caut de foarte mult timp însă nu ştiu cum se numeşte.Parcă era de la Buddha Bar dar nu mai ţin minte exact.Puteţi să-mi spuneţi?

Zâmbeşte cu colţul gurii şi îmi dă Lg Shine-ul ei să îl butonez,căci ea fie n-avea timp,fie nu se pricepea,pentru a afla melodia.Aşa că în timp ce ea servea alţi clienţi,eu,dincolo de tejghea butonez telefonul lui tanti şi aflu afurisita de melodie.

2 responses »

  1. in halul asta de urate sunt?:))

    Răspunde
  2. sacral nirvana super!!! Cea mai frumoasa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

