RSS Feed

Primul examen cu Google alaturi

Ieri am dat simularea la competentele digitale,examenul propriu zis avand loc in luna aprilie.Daca initial prezenta la simulare era optionala (astfel ca la noi la clasa se abonase maxim 4 persoanem.Maxim am spus!)cu o zi inainte cineva din conducere isi schimba parerea considerand ca La noi, clasa de filologie va participa in totalitate. E o problema psihologica, pentru ca si acesti elevi care nu lucreaza intensiv la calculator sa se simta stapani pe ei. Din celelalte 4 clase de matematica-informatica vor participa cate aproximativ 20 de elevi din 28. Principiul e sa nu fie luati cei mai buni, care isi cunosc deja valoarea, ci aceia cu prestatie medie. Oricum, profesorii vor face apoi o simulare la clase si cu ceilalti elevi, care nu vor fi inclusi acum in program”, a precizat Camelia Gavrila, directorul Colegiului „Costache Negruzzi”. (sursa)

Asa ca noi sclavii de la filologie,scursura miracolului tehnologic, am dat examenul cu mult mai tarziu decat ceilalti,adica la 15.30.La prima proba trebuia sa raspunzi la cerinte utilizand Internetul,urmand ca la cea de-a doua accesul la internet sa fie deconectat;la noi nu stiu cum s-a intamplat dar netul a ramas cu vreo 10 minute mai mult decat trebuia.Mai mult decat atat,subiectele au fost diferite de cele de la mate-info (ceea ce mi se pare normal),cerinte acceptabile dar derutante,atata timp cat nu lucrezi constant in Access si Powerpoint si bineinteles o atmosfera mai mult decat lejera si de intrajutorare a aproapelui.

Totusi…stau si ma gandesc la intreaga mea confuzie pe care am intampinat-o de-a lungul celei de-a doua probe.Eu sunt genul de persoana care uraste tehnologia atunci cand stie sigur ca o stapaneste si de fapt ea imi arata ca nu e asa.Spre exemplu:tu vrei sa apesi pe un buton pentru a efectua o anumita operatiune si stii sigur ca acel buton e cel corect.Cand apesi,totul se duce la vale.NU e enervant?

Si daca eu am intampinat momente dintr-astea,care mai stiu sa umblu si cu alte chestii decat YM! si Facebook,oare speciile haifaiviste cum s-au descurcat?Si is chiar foarte curioasa cum au raspuns la cerinta cu nr 3 de la prima proba:

3.”Pe foaia de examen,dati un exemplu de serviciu de conversatie prin Internet si enumerati doua dintre avantajele pe care le ofera acest serviciu. „

5 responses »

  1. grea de tot e viața de artist 😉

    Răspunde
  2. Sfatul meu ptr toti: renuntati la scoala!
    Apropo, sambata vin prin Iasi.:)

    Răspunde
  3. super! you have my number :d

    Răspunde
  4. Din ce am vazut eu din subiectele de la simulare… a fost mai mult decat simplu. Doar ca… banda lor de net era dezastru.

    Răspunde

Lasă un răspuns

