RSS Feed

Paranormal Activity

Ieri gasisem ceva recenzii interesante la un film horror,un anume Paranormal Activity si imi propusesem sa ma uit la el.Azi,am primit ceva mai multe detalii despre film de la o persoana care tocmai il vazuse si concluzia era urmatoarea:mai bine nu te uiti daca vrei sa mai dormi noaptea.

Si cum atunci cand mi se interzice ceva cu atat mai mult vreau sa il vad,m-am pus pe vizionat.

Filmul cuprinde povestea lui Micah si a lui Katie un cuplu american ce trece prin tot felul de traume psihologice iar mai apoi fizice din cauza unui demon care o bantuie pe Katie inca din copilarie.Atentie! nu fantoma ci demon!Filmul incepe cu Micah,proaspat achizionat cu o camera video,hotarat sa filmeze in permanenta toate intamplarile ce au loc in casa.Finalul este destul de amarui,Katie e ademenita de demon si intra intr-o transa asemanatoare somnambulismului,il injunghie pe Micah iar politia o gaseste a doua zi plina de sange si inca cu cutitul in mana,intr-o inconstienta totala.Moare impuscata de politisti.

Acum sincer ma asteptam sa aiba un impact ceva mai mare filmul asupra mea,tinand cont de faptul ca eu sunt genul de persoana careia nu ii place sa prinda ora 3 am singura si treaza,stiind ca reprezinta ora diavolului (asta e din Emily Rose),insa probabil toate investigatiile facute inainte sa ma apuc sa ma uit la film,au mai aplanat  viitoarea tensiune.

Multi sustin ca filmul e bazat pe inregistrarile originale,oferite de politie si membrii familiei.Nici macar nu stiu daca e legal sa prezinti asa ceva in cinematografe insa oricum dovada ca filmul intreg are si scenariu si regie sta in filmuletul urmator,unde cei doi actori vorbesc despre Paranormal Activity.

2 responses »

  1. am vazut filmul dar n-are, din punctul meu de vedere, nicio legatura cu realitatea. La un moment dat chiar m-a distrat, atunci cand au exagerat cu cliseele. E un film facut de amatori, lucru care ar trebui sa ii dea o tenta verosimila, dar nu e cazul.

    A da, am ras de copitele demonului muult si bine :))

    Incearca Drag me to hell, Saw, The Cube, The Hole (sau ceva asemanator)…:)

    Răspunde
  2. Am vazut si eu filmul asta. In prima parte am murit de plictiseala apoi pe la sfarsit m-am trezit. A fost ok, gen the blair witch project.

    Răspunde

Lasă un răspuns

