RSS Feed

Obsesie potolita

La mine televizorul e deschis in general pe 3 posturi tv:Hbo,Travel&Living si Vh1.Bai si de vreo doua luni de zile ma obseda non stop pe vh1 un promo publicitar care incepe cu melodia Maddonei-Justify my love si se termina cu o alta,care imi placea cum suna,parea cunoscuta,dar nu imi dadeam seama.Nici versuri prea clare nu avea,decat niste mormaieli halucinante.Doua luni! am stat in agonie,trebuia sa o ascult,dar nu stiam cum se numeste!

Am cautat imediat pe google tot felul de cuvinte cheie si vad ca nu eram singura disperata.Mai era unul.Intrebase pe doua forumuri si nimeni nu-i raspunse.Azi am cautat din nou.Ajung dezamagita pe aceleasi forumuri bantuite de atata pustietate si vad brusc,ca dupa doua luni de zile,cineva s-a decis sa raspunda!Da! Am gasit-o! Air-sexy boy

One response »

  1. Multumesc 🙂 si eu o caut de vreo 2 ore. Eram gata sa renunt si iata ca am gasito. Multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

