RSS Feed

Resolutions 2010/high hopes

Anul 2009 s-ar putea cu usurinta imparti in doua capitole in cazul meu.Clasa a 11 a si clasa a 12 a.Si nu nivelul scolar a provocat aceasta bifurcatie,ci anumite lucruri care au venit inspre mine si felul cum mi-am schimbat in anumite privinte mentalitatea.Am devenit intr-un fel sau altul mai independenta,am invatat sa ignor in loc sa ma consum,conteaza mai mult calitatea omului de langa tine decat cantitatea,intorsaturi de situatii si decizii neasteptate.

2010 are in componenta numarul 10 deci ar trebui sa fie un an pe masura asteptarilor,aproape perfect.

  • Sper sa constientizez in permanenta timpul limitat care mi-a mai ramas,si sa profit din plin de aceasta ultima perioada.
  • Sa ma descurc ok la bac. Sa scap mai repede de bac.
  • Sa fiu mai indulgenta cu oamenii care ar putea merita.
  • Sa nu fac compromisuri.
  • sa continui sa citesc chestii interesante.
  • Sa avansez cu independenta.
  • Sa iau examenul la FJSC
  • Sa fac fata neghiobiei din Bucuresti.
  • Sa nu ma las descurajata indiferent de situatie.
  • Sa fumez mai putin.
  • Si stiu ca se vor mai aduna multe altele pe parcursul anului.
One response »

  1. Bai, fara clisee, chiar iti doresc sa reusesti sa bifezi cat mai multe de pe lista aia. In special numarul 7 de pe lista, georgienii stiu de ce:) Era si pe lista mea candva, dar stii…l-am eliminat 🙂
    Stiu ca am facut in fiecare an liste de genu’ , chiar m-ai facut curioasa sa le caut sa vad ce mi-a reusit si ce nu.
    Un 2010 asa cum iti doresti 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

