RSS Feed

YM!-catalog de etalare a vietii sociale

Daca ar fi sa iau prin comparatie,la nivel de yahoo messenger,viata mea sociala si a altor omuleti utilizatori din lista mea,probabil ca par o persoana foarte anosta,trista,fara viata sociala,indispusa,si total invidioasa pe tine,care tocmai ti-ai etalat poza cu tine la avatar proaspat facuta aseara in club.

Foarte rar imi pun poza cu mine la avatar si chiar si cand se intampla sa pun,nu le pun pe cele mai recente,aleg la nimereala.In momentul ala,multa lume imi spune „Oau..si-a pus poza la avatar Andra!”.Eu incerc sa dezleg dilema.Adica cu ce am gresit pana acum?

eu nu folosesc programelul asta ca sa agat deci prin urmare mi se pare de-a dreptul derizoriu sa imi etalez poza „eu…in club” ,”eu…in noua mea rochita”,”eu…proaspat vopsita” „eu…la mare,in costum de baie”.

Nu inteleg constanta nevoie a oamenilor de a demonstra celorlalti importanta lor si cat de plina e viata lor sociala,care de multe ori poate fi un rahat,dar e ok,e simplu sa iti pui la status sambata seara „preparing” ca apoi timp de o ora sa te uiti la tv si sa ai la YM idle-ul setat la 1 minut.

Pozele cu prietenii nu mai sunt simple amintiri.Devin o evidentza constanta a cat ma iubeste pe mine lumea si eu sunt centrul centrului.

Sunt unele persoane care de fiecare data cand le vad avatarul si statusul imi creeaza impresia ca fiecare iesire pe care o fac au ca scop final etalarea pozei la avatar si falsa impresie de dobandire a unui anumit statut.

Daca iti pui „spart…dnd” la status nu intereseza pe nimeni ca tu ai baut ca animalu si acum esti cu stomacu intors pe dos.daca te-ai combinat azi si maine iti faci poza cu ea/el in timp ce va sarutati,nu intereseaza pe nimeni ca pe viitor ai ce fute.De ce te chinui sa iti pui la status „dnd sau ignore!” cand e mult mai simplu sa iesi de pe messenger?Ah,e mult mai interesant sa demonstrezi cat de inabordabil si zeu esti tu de fapt.

Amuzant,nu? Nu.

Lasă un răspuns

