RSS Feed

Craciun Fericit! Adica pofta buna!

eu imi mentin in continuare parerea de anul trecut,poate si cu alte adaosuri cu privire la perioada asta.Bine,acum voi nu va inchipuiti ca eu de-a lungul sarbatorilor de iarna stau imbufnata in permanenta,pe Cioran citindu-l sub brad si injurand colindatorii.Nu.Desi nu ma ung la inima urarile de bine (nu te astepta sa iti trimit inapoi mesaj cu Sarbatori Fericite! pentru ca nu vin din suflet,prefer sa scriu altceva care sa nu contina cuvintele „cu ocazia”, „pace” si „bucurie”)totusi,in atatia ani,creierul meu la fel ca al multor oameni a fost setat datorita naturii obisnuintei,de a  accepta toate acestea din jurul sau,in fiecare luna de decembrie si sa participe concomitent cu societatea la impodobirea si tamaierea sufletului.

  • am primit colindatori
  • am colindat si eu pe cineva
  • am brad.deci am brad,da?
  • am lumanarele parfumate in forma de stelute
  • am pus si am primit cadou sub brad.
  • m-am uitat la mult mai multe filme pe tematica Craciun,decat de obicei.

Eu zic ca m-am descurcat bine anul asta.

4 responses »

  1. Te-ai descurcat destul de bine, cu o sg exceptie… N-ai socializat cu bloggerii >:P :))

    Răspunde
  2. Eu am aceeasi problema cu mesajele. Si aud din ce in ce mai multi oameni care gandesc la fel, dar paradoxal, fluxul mesajelor stupide isi continua cursul. Sms-ul pe baza de „fie ca” , exact ca o problema nasoala la mate, persista. Si ai senzatia de dsfkjdfhyuyuiuiknbmmbnmnbmfituoyytuyi, tre sa raspund 8-|
    Craciunul e sarbatoarea mea preferata, daca stau sa compar cu Pastele sau Revelionul, insa anul asta am fost cam sictirita. Parca am avut asa o lene generala,o lipsa de chef sa fac „ce se face”. Si am mancat, din nefericire. Nu caltabos si sarmale, ci am bagat chipsuri si ciocolata si napolitane si cozonac… de plictiseala. jalnic. Am iesit in seara asta cu o prietena si efectiv nu aveam chef de nimic. Nicio bautura nu parea atractiva, iar rafturile magazinelor pareau umplute cu voma de dinozaur, asa neinteresate eram. Pe strazi mizerie, oameni care se tin de mana doar de dragul de a o face… ciudat.

    Răspunde
  3. da matei,insa nu stiam ca blogmeetingul face parte din ritualul de craciun.daca e asa,inseamna ca va trebui sa mai astept(i) pana la craciunul urmator ca sa indeplinesc si chestia asta. 🙂

    Răspunde
  4. Si eu am trimis cateva mesaje, ca raspuns la cele primite. La fel, nici unul nu continea cuvintele amintite de tine. Am incercat sa fiu sfatuitor pozitiv! Sper ca am reusit.

    Răspunde

Lasă un răspuns

