RSS Feed

Durerile pot afecta viata de familie

Eu sunt un mare critic de reclame.Adica colegele din spatele meu stiu cu siguranta ca atunci cand ma plictisesc in vreo ora,ma intorc spre ele si fac o dezbatere a celor mai stupide spoturi publicitare,ironizand ingeniozitatea creatorilor.

Mai nou ma irita o alta reclama.Si cum daca ma intorc in momentul asta cu privirea in spatele meu nu vad decat un imens dulap,o sa imi exprim elucubratiile aici.

Cred ca e la Algozone sau ceva in genul,dar reclama mai misogina eu nu am putut sa vad.(poate ar mai fi alea de la Diamond rezista cand tipa asezata pe banca e acostata de un terchea-berchea)

Durerile de cap/menstruale pot afecta viata de familie.

Hai sa fim seriosi,eu rar am vazut barbat care sa il doara capu.Migrena,asa cum spunea in ghidul misoginului,(unele chestii chiar is pe bune,si in fond am mai discutata parca de faptul ca nu sunt o feminista super-convinsa,nu?)e o chestie care a aparut si va disparea odata cu femeia.Adica daca esti femeie si te doare capu,pac,familia se darama.Asta dovedeste inca o data sclavismul la care este supusa mama,sotia,in cadrul familiei.Nu ai voie sa ai dureri,e interzis prin legea naturii,nu ai voie sa ai o clipa de repaus,sa te opresti din curatenie,facut mancare,educatia copiilor,pentru ca esti Femeie,adica ai obligatii si singurul moment in care ai voie cu adevarat sa te intinzi e atunci cand vrea omul tau sa se suie pe tine.Patetic.

Imi si inchipui cum sotii de pretutindeni stau pe fotoliu uitandu-se nervosi la televizor,cu un sandvis improvizatie proprie intr-o mana si cu telecomanda in cealalta,molfaind nervosi si scrasnind din dinti,pentru ca nevasta lor,cea cu durerile,sta relaxata in pat si nu a avut cand sa ii pregateasca mancare calda.In timp ce ala micu vine si il trage de maneca,ceva revelator se intampla la tv: Durerile menstruale pot afecta viata de familie.Algozone combate durerea intr-un mod imbatabil! Si astfel,sarind in sus de bucurie,de parca ar fi descifrat o enigma a omenirii,coboara jos la farmacie,ia un algozone,fericit ca a facut ceva util intru salvarea casniciei.

Wow.That’s deep.

trebuiasamadescarc.

4 responses »

  1. atat de trist,atat de adevarat

    Răspunde
  2. e un risc andraaaaaaaaaaaa!!!! nu realizezi importanta acestei reclame. :-< pai daca sotia se indispune si nu mai vrea sa dicute cu sotul pentru ca e pe stop? daca el sufera de migrene si o ia la bataie de nervi?!
    e grav.:))

    Răspunde
  3. toti afectati de problemele nevestei crizate incontinuu si nefericite, cu aspiratii de x doamna superioara in lumea tampita in care traieste, care e tinuta pe loc de o familie mediocra, pentru ca o iubesc.

    Răspunde
  4. si eu imi depasesc limitele cu noul dero surf(nu numai fiul si sotul pot fi fericiti jucand fotbal in noroi si castigand curse de carting si in loc de sampanie se multumesc cu ulei), 10 secrete de a se simti bine cel care te fute si tot 10 de a-l face sa stea langa o proasta scarboasa care nu-l merita si care, totusi, citeste revista noastra si …

    Răspunde

Lasă un răspuns

