RSS Feed

Statistici si obsesii.

Sunt unele persoane usor obsesiv-compulsive care din orice actiune sau preocupare zilnica doresc sa creeze un sondaj de opinie sau o statistica.Citeam intr-o carte despre un personaj care obisnuia in fiecare zi sa isi numere pasii sau sa se cronometreze de fiecare data cand se ducea la toaleta,in ideea vreunei geniale statistici,de la o zi la alta.

Eu uneori ma incadrez tipului.Cu preponderenta saptamana aceasta.Spre exemplu,voiam sa demonstrez calitatea detergentului de vase.In reclama la Feya spune ca poti spala 50 de vase cu o singura picatura de detergent lichid,chiar si in apa rece.Eu nu am reusit sa spal cu acea cantitate decat 4 vase,chiar si in apa calda.Si daca nu ma insel,in urma cu ceva timp,in incercarea de a demonstra calitatea tesaturii dupa spalarea in mod constant cu Ace,am folosit manevra bunicutei din reclama care dupa ce scoate sticla de clor din geanta,trage in mod brutal de bluza,si nu mare mi-a fost surpriza cand tricoul meu a scos un parait de-a dreptu…despicator.

Ideea era ca saptamana asta mi-au trecut tot felul de posibile experimente prin cap,ale caror rezultate nu stiu sincer pe cine ar fi facut fericit,dar cu siguranta pe mine m-ar fi amuzat.

  • cati pensionari/per week se ingramadesc violent pe sistemu furia turmei atunci cand se elibereaza un loc in ratb
  • numarul de fată pe care ii aud in timpul unei zile
  • numarul de injuraturi
  • de cate ori pe saptamana dobitocii  lasa usa deschisa la lift la etajul lor/ca nu cumva si ceilalti locatari sa profite de miracolul tehnologiei.
  • sau de cate ori m-a intrebat Lira sapt aceasta cu ce sa se costumeze de halloween (eu i-am zis sa ramana asa cum e,in ideea ca scap mai usor,dar n-a functionat) :))

Mai am un experiment in curs de desfasurare care se dezvolta pe parcursul a 5 zile,intr-un mediu de socializare a tinerilor.Ieri a fost prima zi.Azi nu se pune pentru ca nu ies din casa.Maine ma duc la Opera si nu cred ca ambientul de acolo va ajuta cumva evolutia statisticilor mele.

Ma mai gandeam tot ieri,cum ar fi sa ma imbrac timp de o saptamana scolara,in fiecare zi,cu aceasi bluza?Doar de curiozitate sa vad reactia celorlalti,tinand cont de faptul ca la noi in clasa in loc de Neata’ colega! primesti un Ce faine sunt cizmulitele!!! sau De ce nu iti pui o centura in talie la bluza asta?! ori De ce nu iti ridici pantalonii ca iti stau prea largi la fund?!!(desi asta era ideea) precum si Ce draguti sunt cerceii!iiiiii!!!!

De multe ori laudele la adresa ta sunt doar un motiv de a te aborda;se intampla adesea intre persoanele care nu preau treaba una cu cealalta,si atunci cand au,se folosesc de pupincurisme esuate pentru a se asigura ca discutia va avea loc pe un fond pasnic.Zic.

In fine,revenind la planul meu…ma gandeam ca faptul ca voi veni timp de 5 zile la scoala cu aceasi bluza nu ar mirosi prea bine,chiar si cu duş cu tot.Sa zicem ca 2 zile ar merge sa porti o bluza si totul sa fie ok,in ideea ca nu esti genu care sa aiba probleme cu glanda,dar daca va tine doar atat,experimentul nu va avea acelasi farmec sau rezultat dorit.

*Post din seria Eu si puru-mi senilism.

6 responses »

  1. stai calma, fiecare cu obsesiile lui 😆
    dragute propunerile tale de statistici.

    M-am amuzat mult, all in all.
    Apropo de faza cu spalatul farfuriilor – mi-am adus aminte de o ora de franceza cand profa, enervata ca nu stia o colega ce inseamna poussiere in contextul dat, a inceput sa scoata din portofel monede si sa arunce in aer. Dupa asta i-a strans de pe jos, a mai ramas un 5 bani dupa catedra si a zis „ei,da-l incolo”. La care eu zic: „da, dar stiti ca banul ala puteti spala 13 farfurii?”:))

    Răspunde
  2. ah…geniala faza cu moneda=))

    Răspunde
  3. eu ti-am zis ca i dubios dupa 5 zile cu aceeasi bluza, n-ai vrut sa ma crezi.
    dar de azi nu te mai frec cu halloweenul ca a trecut si m-am si costumat si mna:-??

    vesnica centura in talie grrrr~x( asta devine asa un stereotip ca si geanta pusa pe bratul erect sau bretonul prins peste cap.:>

    Răspunde
  4. Ma bucur ca sunt si unii oameni inteligenti,care au habar sa citeasca si blogurile altora.Scrii foarte frumos.Din nou spun:te astept pe la mine:D

    Răspunde
  5. Buna seara! Ati dori un link exchange cu blogul meu? astept confirmarea pe blog sau pe mail. O seara frumoasa!

    Răspunde
  6. Singurele discutii care au farmesc, sunte cele care nu sunt pasnice, cel putin cu persoanele cu care nu ai nimic de vorbit, cum ar fi colegii de munca.

    Răspunde

Lasă un răspuns

