RSS Feed

Prostie inmultita si impartita.

Posted on

Am descoperit recent secretul insomniei(cum sa ai o insomnie atunci cand esti insomniac)cat si cum reuseste populatia Romaniei sa se autofalimenteze.Toate astea, amestecate pana ajung niste excelente existente omogene,se orneaza frumos cu cifre,telefoane,gemete urlete,o Adela Lupse cat si intregul eros tasnind din toate receptoarele.Servite evident,dupa miezul noptii la o emisiune interactiva.

(7+2)x4+(25×8/20)-78+2×111=?

Aveam o semi-insomnie azi dimineata.Da,azi dimineata,pentru ca decoperirea cu pricina a avut loc asnoapte dupa ora doişpe.Nu aveai la ce te uita,peste tot filme in reluare sau care se apropiau de final.Ma opresc la Euforia.Domnisoara Lupse,cu decolteu,voce si coregrafie personala,imi pare cunoscuta.Pe ecran apare ecuatia de mai sus.Telefoanele,asa cum ii plac fetei,sunau.Sunau din plin.

Pe masura ce urla,ochii mei se faceau ca doua cepe,pleoapele superioare parca imi erau prinse de frunte cu leucoplast.Baai,imi crestea adrenalina numai cat ma uitam la ea.De cand cu faza cu telefonu care nu suna,care i-a adus bineinteles notorietate,foarte multe insulte si batjocuri au venit la adresa domnisoarei.Inclusiv eu,s-ar putea sa o fi facut ceva mai sus.Insa tipa nu e proasta.Iti zic,tipa NU este proasta.Este la fel de desteapta ca Diaconescu.Si nu,asta nu a fost o insulta si nici vreo ironie cu pretentia de a se vrea subtila.Pentru ca vezi tu…exista doua tipuri de oameni inteligenti:Cei care poseda intr-adevar eruditie,cei la care se refera majoritatea oamenilor atunci cand vorbesc de inteligenta;si cel de al doilea tip se refera la acele persoane cu spirit pragmatic,acele persoane care stiu sa se foloseasca cu succes de resursele personale limitate in realizarea unui lucru,care fac din propriile lor defecte o idee care prinde la public,ce devine treptat un adevarat brand.Noi ii mai numim si descurcareti.

(agitat)Doamnelor si domnilor,vreau sa aud de la d-voastra un raspuns corect!!!Ce mai asteptati?Este chiar atat de greu?!(gesticuleaza puternic)Nu pricep,este o simpla ecuatie,haideti sunati!Alo?(calm)Buna Dimineata,raspunsul va rog.NU!!NU!! (izbeste,tranteste).Vamailasinca10secundesavamaiganditisiapoiasteptUNRASPUNSdelavoi!!(vorbeste fara pauze,fara sa respire)Zece,noua,opt,sapte,sasecincipatru,TREI,doi,UNU,Alo? Nu,NU,NU!!!

~*~

Am calculat si eu ecuatia de mai sus si mi-a dat -254.Daca citesti in acest moment acest articol,fa-mi placerea si executa si tu un calcul,pentru ca is destul de curioasa unde am gresit.Trebuie sa ma intelegi,sunt la filologie si de 1 an nu am mai facut matematica.

~*~

Cum spuneam,gagica,in totalitatea ei,reuseste sa te tina in priza si sa ramai pe postul respectiv.In primul rand ca atrage atentia prin parul ultra tapat,make up-ul asemenea carnavalului de la Rio cat si prin zbuciumul ei ce aproape duce la dezvaluirea diametrului sfarcului ei.(majoritatea celor care sunau erau barbati.maxim 2-3 femei daca au fost).In al doilea rand,te roade curiozitatea sa vezi pana unde ajunge ratiunea romanului.(„Alo?Buna dimineata,raspunsul va rog.”  „Ăăă…10.455,3333„)cat si rezultatul final al ecuatiei,sa vezi daca s-a potrivit cu al tau.Pentru ca tu,bineinteles,nu ai fost atat de fraier sa suni,ca sa stai juma’ de ora pana te baga in direct ca sa zici un numar,si apoi sa  nu castigi nici un premiu (obiecte in valoare de 600 ron)dar sa platesti in schimb o factura a carei scor e in genul alora care atunci cand le desfaci parcurg distante de cativa metri pana se deschid in totalitate.

Avem un telespectator in direct!Buna dimineata!

-Saru’ mana! (galant)

-Raspunsul va rog,draga domn.(chicotind)

-Lua-mi-ai pula fă!

~*~

Era ora 2.00 cand am deschis tv-ul.Pe la 2.30 cred ca s-a terminat emisiunea.In 10 secunde intrau cam 2 persoane in direct.Pe minut,intrau 12.Prin umare,in 30 de minute,360 de persoane au sunat ca sa spuna raspunsul.360 si nici unul nu a dat raspunsul corect!!!Ba mai mult,te surprindeau cu raspunsurile lor de ordinul zecilor de mii,ba si cu virgula pe alocuri.

Oamenii astia,is oameni care fac saptamanal cumparaturi,care platesc facturi,care platesc impozite,care prin inteligenta lor isi dezvolta anumite aptitudini,care prin aptitudinile lor contribuie la dezvoltarea economiei tarii etc.Poate exagerez putin,insa asta imi trecea prin minte azi dimineata in timp ce urmaream emisiunea si vedeam ce raspunsuri dau aia.

Ceea ce m-a surprins in schimb e ca cei cativa care dadeau ca raspuns 254, -256,250…tipa noastra isterica le spunea sa mai verifice,ca ar fi pe aproape.Astfel,eram convinsa ca raspunsul meu,-254,avea sa fie corect.La finalul emisiuni,cum nimeni nu a deslusit misterul,Adela noastra,se pune in genunchi, face muuu de cateva ori si zice rezultatul:573.

Cum?!Serios…enlight me!Pentru ca altfel,o sa trec si eu de partea domnilor cu aptitudini concupiscente si o sa ii urez d-soarei,toate cele bune si necesare.

13 responses »

  1. da pai intradevar e 573:) nu stiu cum ai calculat… ideea e urmatoarea: nu iti pierde noptile cu asa concursuri… exista si ziua. frumos bolg. pa.

    Răspunde
  2. deci:la prima paranteza toata treaba aiax4 dadea 36.
    la a doua era 10 ca vine 200/20.
    36+10=46.
    buun.
    apoi 46-78+2×111=46-300=-254.

    acesta e calculul meu filologic.:))

    Răspunde
  3. mie mi-a dat 190. măi să fie!

    Răspunde
  4. 190 si mie , mai sa fie inca o data :)) vezi ca vine 46 – 78 + 222.

    Răspunde
  5. tot 190 mi-a dat si mie. don’soara andra , mai treci pe la orele de matematica.

    Răspunde
  6. cu televizoru mintitm poporul … e clar ca afacerea merge destul de bine atat vreme cat sunt destui fraieri care sa suna si sa fie manipulati de gesticulatiile hipnotizante ale prezentatoarei. E ca un drog pentru unii la care cu greu pot rezista… un fel de caritas dar mai modern, un joc la care toti pierd insa singuri beneficiari fiind cei care realizeaza jocul. prostie mare ca la romani

    Răspunde
  7. Nu te condamn pentru ca ai gresit calculul, dar chestia asta ma face sa ma revolt tot mai tare impotriva invatamantului romanesc si, in special, impotriva glumei numita „bac”. Tu declari ca ai circumstante atenuante, esti la filologie. OK, eu am fost mate-info si-am fost nevoit sa-mi rup mintile cu materia numita „Limba si literatura romana”, s-o ia naiba, si implicit sa scad bugetul familiei pentru pregatire. Acum a trecut. Normal, cea mai mica nota la romana am luat-o. Dar nu mi se pare rationala treaba. Adica romana e obligatorie, ca cica ajuta in viata. Nu gasesc relevant sa stii ce fel de narator e in „Ion” de exemplu. Si matematica, ce, nu ajuta? (aici fac putin aluzie la calculul tau si al telespectatorilor).

    Referitor la concursurile astea, mai era un filmulet pe YouTube, cand ii spune unul tipei „Lua-mi-ai cuaiele in gura”. Pentru momente dintr-astea merita sa te uiti. Observi ca cineva ia atitudine. Si la starea in care s-a ajuns, doar astfel poti sa speri intr-o schimbare. Ca daca zici cu vorba buna esti luat in ras.

    Imi cer scuze pentru faptul ca mi-am exprimat frustrarile pe blog-ul tau. Cheers.

    Răspunde
  8. Si mie mi-a dat 190. Sunt chiar curios cum poate da 573? Poate ne lamureste gabrieliosa.

    Răspunde
  9. Sa-mi fie cu iertare, dar asta e aritmetica elementara.. n-are nicio legatura cu facultatea pe care o faci. In fine…

    Răspunde
  10. ce facultate?!
    cu orice lucru de la care iti iei pauza o lunga perioada,iti pierzi din dexteritate.eu faceam aluzie la faptul la la liceu is la filologie si nu se mai preda matematica din cls a10a.

    Răspunde
  11. Aritmetica e de clasa a 4-a, dar trecem peste. 🙂

    Răspunde
  12. Poate ca doamna Adela Lupse a fost si ea tot la filologie, din cauza asta i-a dat 573. Asta e o scuza buna in zilele de azi ca nu poti sa faci inmultiri, impartiri, etc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

