RSS Feed

Off blogging.

Se intampla de cateva zile si cred ca va mai continua putin.Eu as mai  numi-o si blogo-idiosincrasie.Pentru o scurta perioada chiar nu mai vreau sa am nici o legatura cu conectarea mea la wordpress,urmarirea altor bloguri,sau alte discutii care incep cu: „Am citit pe blogu’ lu’…”

Cred ca incepe sa ma gadile si o tarzie astenie de primavara,care se manifesta nu tocmai imbucurator pentru organismul implicit starea mea.Iar prea multe activitati hedoniste cu siguranta nu ma vor ajuta prea mult in acest sens.Nu mai,gata.

Ma numesc Andra si am cearcane,o durere de cap si o sete groaznica.Si nu am chef de blog.

One response »

  1. Te afecteaza huh?La un moment dat si eu eram satula…insa am revenit cand am gasit o idee pt un articol nou:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

