RSS Feed

Paştem,sau nu?

Stiu ca daca vrei sa fii in blogo-trend trebuie sa scrii neaparat despre evenimentele curente,sa dezbati,sa te rupi,sa te strofoci,chit ca ca o sa fie al enshpelea articol online (si nu numai)pe aceasi tema.

eastertramp

Cum n-am chef sa fiu prea previzibila, nu o sa scriu nimic prea cuprinzator despre Paste.As face o urare,ca sa ma pretind mai buna si mai sufletista acum de Sfintele Sarbatori,ca oricum nu am mai fost sub poala popei de ani de zile,si n-are cin’ sa ma ierte.Dar sincer nu ma pricep la urari.As fi putut foarte bine sa critic ceva,ca ma pricep de minune,dar parca am obosit.

Si cand vezi in jurul tau atatia oameni fericiti ca au oua rosii in frigider si se spala cu ele dimineata pe frunte,ca mananca si beau si il slavesc pe Dumnezeu,intr-o placere inefabila,nestiind saracii ca numele unora dintre ei va fi pe buzele lui Esca in a3a zi de Paste (daca te duci,macar te duci cu onoarea pe suflet!),ca au in sfarsit un prilej de a-si aduna intreaga familie…cand vezi ca toata lumea e fericita,eu de ce sa ma bag si sa vin cu nemultumirile mele?Nu e frumos.

Asa ca am sa ma limitez la un Happy Bunny Easter! si cam atat.

Lasă un răspuns

