RSS Feed

Hello!How are you?Bye!

Ti s-a intamplat vreodata sa te intalnesti pe strada cu un vechi prieten pe care nici nu stii daca sa-l mai numesti „prieten” sau pur si simplu „cunostinta” avand in vedere faptul ca nu ati mai vorbit de foarte mult timp?…Si culmea,cand va intalniti intamplator pe strada sa va zambiti in permanenta,sa va aratati incantati de intalnirea neprevazuta,sa schimbati cateva vorbe la repezeala,pentru ca altfel nu puteti; fiecare din voi are o companie care il asteapta undeva la un metru distanta tocmai pentru a va oferi putina intimitate in care sa parcurgeti un sumar „schimb de amintiri”,iar la final sa va luati ramas bun cu cate un „Poate o sa mai iesim candva…” ? Iar apoi sa constati ca ultima oara cand v-ati luat ramas bun ati folosit aceasi replica pe post de „la revedere” si nu s-a concretizat in nimic.Desi aveai numarul lui/ei in agenda,iar id-ul respectivei/lui stralucea frumos in fiecare seara in lista de messenger.

Auzisem prin jurul meu o replica in genu „…Si mi-am facut intr-o zi curaj si am accesat-o pe mess”.O tipa despre o tipa.Si mi-am dat seama ca noi suferima adesea de mania Sper sa nu deranjez sau Sper ca nu sunt in plus.Ne este frica sa fim respinsi.Nu suportam inabordabilitatea.Cred ca in situatia mentionata ma sus,fiecare are asteptari de la celalalt sa faca primul pas.Si totusi…pierdem.Ne pierdem.

Si zic asta pentru ca m-am confruntat adesea cu situatii in genul.Prietenii rupte,destramate din lipsa comunicarii.Prietenii reduse la un simplu „Hey” din sezon in sezon.De ce?

Lucru frustrant.Si aici nu ma refer la acele prietenii care s-au incheiat cu o cearta.

*asta fiind o continuare al moodului meu de „friendship&stuff” pe care il am de cateva zile.poate maine termin cu el.

2 responses »

  1. Se schimba anturaje, se schimba ocupatiile, se schimba tot. Nu poti sa apari iar in viata lui/ei si sa pretinzi ca mai faci parte din ea.

    Am 1000 de cunostinte cu care nici n-as mai putea lega o conversatie, pentru ca nu mai avem nimic in comun, e trist, dar adevarat…

    Răspunde
  2. subscriu la ce a zis QuadroQ .Cam asa stau lucrurile,desi uneori te apuca o nostalgie amara…

    Răspunde

Lasă un răspuns

