RSS Feed

Dogs never bite me,just humans.

marilyn_monroe1

Pentru ca ea avea dreptate cand zicea :”Dogs never bite me,just humans.”

Ipocrizia imi sfarama si ultimul strop de rabdare pe care il mai pot avea in mine.Asa ca te rog,daca te incadrezi tiparului,nu mai citi mai departe.Sau poti citi,poate asa iti vei da seama intr-o buna zi ca ai gresit fata de acea persoana,fata de mai multe persoane.Nu stiu.Nu te cunosc.Dar cu siguranta ai prieteni.De unde stiu?Prin simplul fapt ca esti de natura ipocrita,soarta ti-a dat sansa sa ai cunostinte tocmai ca intr-o buna zi,mai devreme sau mai tarziu,sa le poti injecta cu aceasta „calitate” a ta.
Eu nu te credeam asa.Credeam ca esti genul de persoana cu capul pe umeri,cu care poti discuta pentru ca ai demonstrat asta de atatea ori.De unde stiu? Am ghicit.Intepi,si nu-mi place.Mai bine ai vorbi direct cu cei din jur pentru ca prea multe intepaturi te superficializeaza total.Renunta la atitudinea de Gossip Girl.Da bine,stiu ca iti placea serialul.Si eu ma uitam,dar niciodata n-am recurs la manevrele lui Blair Waldorf.Aici nu suntem la gradinita sau in primul an de liceu.Nu facem parte din tabere adverse si nici nu exista tradare.Exista doar comunicare.Pe care tu,nu ai inteles-o.Sau ai inteles-o prost.

Asa ca draga Ipocrit,nu stiu cine esti.Nu te cunosc.Te rog abandoneaza-mi blogul.Probabil am deviat de la subiect,insa voiam sa ma descarc.

Din seria „Credeam ca ne cunoastem…si parca degeaba”.

One response »

  1. Unfortunately,ai mare dreptate,generally speaking.

    Răspunde

Lasă un răspuns

