RSS Feed

Leapsa literara.

Posted on

de la Lira.

1. Care este cea mai bună carte citită de tine?

Greu de raspuns.Inca nu am inteles daca „cea mai buna” se refera la modul cum a fost apreciata de catre critici,sau la subiectivitatea mea in privinta operei.

2. Ai făcut cadou cărţi?

Da.Cred ca se gaseste cate un tip de carte pentru fiecare,chiar daca respectivului ii place sau nu prea sa citeasca.

3. Care este viitorul literaturii?

Nu stiu,probabil domeniul erotic va fi exploatat la maximum.

4. În ce limbi ai citit cărţi?

Romana si engleza.`

5. Ce cărţi „celebre” nu ţi-au plăcut?

„Cei trei muschetari”-Alexandre Dumas,”Marile Sperante”-Charles Dickens,”Numele trandafirului”-Humberto Eco.

6. Ce ţară a produs cea mai bună literatură?

Cred ca literatura engleza a dominat din punctul asta de vedere,dupa care cea rusa.

7. Iei notiţe din cărţile pe care le citeşti?

Unele fragmente care ma impresioneaza.

8. Cam câte cărţi ai citit până acum?

Nu mi-am pus niciodata problema.

9. Cu ce cărţi ai dormit în braţe de plictiseală?

Eu am dormit in brate cu multe carti.Dar nu pentru ca mi se pareau plictisitoare,ci pentru ca adorm imediat seara,in pat,daca incep sa citesc.

10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?

Informatie,identificare,apreciere sau regret,un carusel de sentimente.

11. Care este cea mai scumpă carte pe care ai cumpărat-o?

De obicei imi procur cartile de la biblioteca.

12. Care este cel mai tare final la o carte citită?

„Invitatie la vals”-Mihail Drumes,pentru ca la nici o alta carte nu am mai plans atat.

13. Care scriitor te-a influenţat cel mai mult ?

Hector Malot,cand aveam 9 ani.Pentru ca dupa ce am citit primul meu roman,mi-am dorit sa scriu si eu o carte.Sentimentul a persistat mult timp.

14. Cât de repede citeşti o carte?

Destul de repede.Nu imi place sa o lungesc prea mult,mi se pare ca se pierde farmecul povestii.

15. Poate literatura să schimbe lumea?

Pe om cu siguranta il poate schimba.Dar sa schimbe lumea,mai greu.Pentru asta ar trebui ca oamenii sa fie mai intai atrasi spre aceasta zona,si sa citeasca.De la cel care locuieste intr-un palat si are slujnici la picioare,pana la cel de la coltu strazii care are doar o cutie de carton cu cateva monezi.

In continuare merge spre Oricine vrea.

Lasă un răspuns

