RSS Feed

Spring Updates.

Posted on
  • Spuneam acum cateva zile ca mi-as dori sa imi sap o groapa sau sa ma inchid intr-o pestera si sa ies de acolo abia peste o luna,cand macar voi sti sigur ca va fi deja verde totul,ca nu ma voi mai chinui cu boarfe groase si ca voi avea ceva mai multa energie in fund. (care apropo,s-a lasat de tae bo).
  • Nici tu nu stii celebra dieta cu tenie?Cica e dieta care practic iti permite sa mananci orice,slabind in acelasi timp.Ia fi atenta ca am aflat-o de la BadPItzi deci sigur nu da gres si invidia din jur va fi de mare amploare,mai ales acum ca vine anotimpu frumos si suncile trebuie scoase la vedere.Si acuma nu da ochii usor peste cap gandindu-te ca asta e un alt post anti-fete frumoase si doar atat (incerc sa evit denumirea de „pitzi” ca a inceput sa ma zgarie).Ia si citeste cu atentie.

Am auzit că printre manechine umbla moda cu teniile. Se ia o tenie (mică, în fașă) și se înghite. Ea stă acolo în stomac și îți papă tot ce bagi în tine, prin urmare slăbești. După ce-ai slăbit suficient te apuci de ceva medicamentație să scoți tenia. Desigur, ea o să scoată capul prin găozel iar tu va trebui s-o tragi pe toată. Și tragi și tragi cam 2-3 m, depinde cât a păpat tenia și cât de mare s-a făcut.

Eu chiar am povestit azi asta la scoala si lumea m-a crezut,ba chiar am gasit si oarecare explicatii logice.

  • Ia zi care-i primul lucru pe are il faci cand vezi o persoana ipocrita care te irita nespus?Nu-i asa ca parca iti vine sa strambi din gura si din dinti, in incercarea de a-i reda mecla si spiritul sordid pe care il emana?Eu nu mai pot cu oamenii astia.Ma uit in oglinda si nu pot sa nu constat cate riduri incep sa imi apara.
  • E adevarat ca atunci cand fumezi poti capata o atitudine mai sexi,dar de ce ai avea nevoie de asa ceva cand ai  un metru si’un „stuchit” si nici macar menstruatia nu ti-a venit?!Deci eu la varsta aia inca mai pregateam cescute cu ceai pentru papusi si ma prosteam in fata oglinzii cu stixurile in gura,imitand-o pe mama in momentele ei narcotice.Chiar am ramas stupefiata de ce mi-a fost dat sa vad zilele astea.Si aici nu ma refer la alea de la coltu’ strazii.Ma refer la copilite imbracate in camasuta alba si ochelari trendi-nerd pe nas,dintr-un liceu de renume ce se presupune ca la varsta lor pre-adolescentina alte ocupatii ar avea prioritate!
  • Zilele astea,ca o detinatoare de Odc ce sunt,m-am apucat sa ma uit la filmele ce au intrat in competitia de la Oscar.Este foarte rusinos din partea mea,doar mi-am zis ca de acum o sa ma duc la cinematograf la filmele noi.Dar gata promit,this would be the last time.Personal,am fost mai atinsa dpdv emotional de „The Curious Case of Benjamin Button” si poate ca ar mai fi meritat inca vreun Oscar doua,insa marele noroc a lui „Slumdog Millionaire” a fost ca a iesit din tiparul hollywoodian,a fost ceva diferit.Ma mai asteapta undeva,frumos impachetate intr-un folder si „The Reader” si „Revolutionary Road” in care,din cate am auzit,Kate Winslet promite multe.
  • Inca nu m-am decis ce/unde/cum imi voi petrece majoratu.

Ps: Sper ca nu ai luat-o de buna faza cu tenia 🙂

One response »

  1. dieta cu tenia=)))))
    simt identitatea persoanei ipocrite.
    ai observat azi cand multumesc pentru ca ai stat cu mine pe teren?:))
    o sa fie bine cu majul>:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

