RSS Feed

Draga bloguleţ,

Nu pot sa cred cat te-am neglijat in ultima perioada.Probabil ca daca mi-ar fi cunoscut mama parola,ar fi scris un post special in genu „Continua sa scrii pe acest blog pentru ca mai tarziu vei regreta ca nu ai asternut pe hartie ceea ce gandesti la aceasta varsta”. Nu ca nu ar fi facut inainte ceva in genu,doar ca pe vremea aia termenul de blog imi era total necunoscut iar eu inca desenam floricele in colturile filelor ale propriului jurnal.Am avut timp de vreo 7 ani jurnal personal.Si de fiecare data cand uitam sa mai scriu o perioada mai lunga de timp,mama,asemenea unui cititor fidel al unei reviste care brusc nu mai este multumit de continutul acesteia si trimite o scrisoare plina de observatii la adresa redactiei,avea grija sa isi lase amprenta asupra uneia din pagini,cu fraza mai sus mentionata.Bine macar ca o facea in perioada 10-11 ani,si nu mai tarziu.
Acum,Doamna Mama s-a familiarizat si cu notiunea de blog.Si ma mai trezesc din cand in cand ca vrea sa ma citeasca.Patetic.

Oricum draga blog,stiu ca aceasta perioada a mea de repaus a fost ca o gura de aer proaspat ca si cum cineva ti-ar fi dat continuu,fara oprire,Refresh.Probabil ti-as fi umplut memoria cu tot felu de lamentari launtrice de-ale mele,cu crize pre-18 ani,din care parca am facut un adevarat laitmotiv al acestui blog,de ce-uri retorice and so on.

Promit ca voi fi mai bland cu tine,din acest punct de vedere.

Lasă un răspuns

