RSS Feed

Pentru ca azi imi permit.

Urasc cand Mama Natura se afla intr-o perioada de profunda excitatie.Urasc cand totul e umed.Adica imi inchipui ca Ea se simte bine,dar eu ma simt ca un r.. exact!

De obicei se intampla prin octombrie-noiembrie/februarie-martie.Ce zi e azi? 9 februarie…That’s right.Stiu ca a fost azi o zi in care asfaltul trotuarelor nu mi-a zambit deloc,cu un cer de-a dreptul inourat,insa deasupra capului meu am avut in permanenta,in special in drum spre casa,cateva raze stralucitoare ale unui mare L,invaluindu-ma in caldura sa,luminandu-mi fata si punand-o in valoare conform standardelor literei L.

Am avut un par care statea in toate partile din cauza umezelii,am umblat cu o umbrela fara maner de plastic,am calcat prin toate baltile constatand in timpul acesta prezenta unei gaurici in una din cizme,mi-a intors vantul umbrela pe partea cealalta,am pierdut un tramvai fix cand voiam sa apas pe butonul de la usa de deschidere,mi-am luat bilet si nu a venit nici un controlor (asta se pune?),era sa imi intre un arc de la umbrela fix in ochi cand voiam sa o inchid,am fost stropita de o masina intr-un stil barbar,cum numai in filmele americane vezi. (doar ca spre deosebire de cadrul de acolo,eu nu ma aflam nici in New York si nu purtam nici rochita).

Deci azi a fost o zi in care mi-am permis sa fiu Lu-ză-ră.

~*~

Si ca sa raspund si la leapsa de la Georgiana: Daca as fi nevoita sa aleg o singura melodie pe care as putea sa o ascult toata viata,care ar fi ea?

E destul de complicat.Am perioade cand ascult in disperare 2-3 melodii,ca apoi sa nu ma mai uit cu lunile la ele.Si tot asa.Dar ca sa raspund la intrebare,am sa ma rezum la ultimul song obsession serios pe care l-am avut si m-a indus in stari ciudate.

Si ca sa-i multumesc domnişoarei ca a stat cu mine in statie pana a venit tramvaiul,o sa ii pasez ei leapsa in continuare.A..si lui Rommie,ca tot zicea ea ca e imposibila treaba cu alesul unei singure melodii.:D

2 responses »

  1. Imi place mult melodia ,de fapt cred ca ti-am zis odata ;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

