RSS Feed

Microfonul.

eliad-microfon

Ai observat ideea de microfon cata notorietate si       afirmare sociala implica in randul oamenilor mai ales atunci cand li se impinge brusc spre dantura un microfon,in plina strada,de catre un reporter?

Te simti obligat parca de circumstante sa impui o anumita eleganta,atat in exprimare cat si in felul cum clipesti,pentru ca,bien sur,te va vedea cel mai probabil intregul detasament de la scara vecina.

Asta ca apropo la ce am citit aici si la faptu ca m-a dus usor cu gandul la arhicunoscutul expert in extorsiuni. 🙂

~*~

Deci, (fara deci) despre microfon.Imi plac microfoanele.In special cele retro,alaturate in contextul unor buze pline,rujate strident,usor vulgare.Imi plac artistii care canta live iar in timpul asta manuiesc intr-un sictir elegant microfonul,iar cu mana dreapta tigara.Imi plac schemele facute cu suportul de la microfon in timpul concertelor.Emana stil,asta bineinteles daca si solistul il detine.

Ideea de  a vorbi la microfon mi se parea foarte fascinanta cand eram mica.Pacat ca nu stiam sa il utilizez.Aveam vreo 7 ani si mama ma lua de la scoala si mergeam cu ea la tot felul de spectacole unde aratam cam ca o lolita autohtona,cu port popular si rujul rosu a lui mama,cu care ma dadea repede inainte sa ies de dupa cortina si ma facea sa arat ca o tarfulita.Ulterior,rujul avea sa fie inexistent si asta pentru ca atunci cand cantam la microfon,imi tineam buzele lipite de el.Mozoleala totala.

Tin minte ca aveam o melodie care nu avea negativ,si cand aparusem pe scena,in sala lumea era agitata.Era in jur de ora 2 .Probabil erau tot felu de elevi veniti sa asiste la spectacol cu scuza de a nu sta la ora,si acum nu mai stiau cum sa scape mai repede si sa ajunga acasa [de unde stiu?Well..s-a mentinut spiritu respectiv si pana la generatiile urmatoare].Am stat cca 30 de secunde pe scena singura,cu microfonu in mana,uitandu-ma la sala,pentru ca asteptam sa mi se faca linistea cuvenita pentru  a putea canta.Era o tanti care incepea sa imi faca semne gen „Cantaa!Incepe!Zi cevaa”. Eu nimic.Ma intreb…oare asteptam ca sala sa inceteze cu susotelile fiindca nu intelegeam tehnologia microfonului si credeam ca nu o sa fiu auzita sau fiindca ceream un anumit respect? heey b-)

Apoi pe la 9 ani eram cu ai mei in Piata Unirii la un concert.Se organizase nu stiu ce tombola la care participase multi ieseni.Era o urna imensa pe scena,plina de taloane.Ghici cine a fost ales din multime sa fie bagat in urna,sa extraga 2 taloane?Exact.Dar m-a dezamagit Buzdugan.Credeam ca imi va oferi si mie o Africana ceva,avand in vedere faptul ca m-a intrebat la mirificul microfon si ce dulciuri prefer. 😦

Pana aici a fost partea draguta cu microfoanele.Dupa aia au inceput sa ma enerveze.Erau majoritatea in genu „reporteru intreaba,publicu raspunde”.Cel mai jenant a fost in prima zi de liceu,care nu a mai devenit „prima zi de liceu” din cauza unei greve.Ma uitam la panoul la care era afisat orarul si ma trezesc brusc cu un microfon izbit spre cavitatea bucala cu tot felul de intrebari.Apoi,de parca nu era de-ajuns,a mai facut si putina regie cu mine.M-a pus sa ma uit nu stiu cum,ca ei sa filmeze spre nu stiu ce cadru,sa tin buchetul de flori nu stiu cum,ca ei sa ia nu stiu ce prim plan.

Jenibil.

5 responses »

  1. Da da..microfonul asortat cu beculetul rosu al camerei dau start celor mai nebanuite „Talente”:rudele mortului bocesc,tigancile fac scandal si isi ridica fustele,orice muritor de rand devine expert…(am ras cateva luni bune din cauza celui „cu extorsiunea unui degajament de apa”).
    Nu zic,si eu manifest o atractie fata de microfon,din trei motive:
    1.Microfon= Radio; Radio=My big love.
    2.Imi place sa imi aud vocea in microfon si sa captez atentia.
    3.Din cauza frustrarii vietii mele:nu mi-am cultivat vocea si aproape ca am pierdut-o,asa ca visul de a fi rockstar e aproape imposibil :)) :”>.

    P.S : nu mi-ai zis ca stii sa canti 😀

    Răspunde
  2. Pardon,stiam.In prezent nu consider ca(,)calitatea vocii mele ar fi dovada vreunui sambure de talent 🙂 Desi ma pot mandri cu alti samburi :))

    @1.uite de ceva timp tot sper sa experimentez si eu partea cu radio.daca ai niste inregistrari cu tine..le vreaau 😀

    Răspunde
  3. scrii fain buah :>

    Răspunde
  4. aa..deci si tu ai pierdut-o pe drum :D:P Pacat.
    Lasa tuuu ca ne „tragem” o trupa,facem playback pe vocile veveritelor de la RedBlonde,scoatem vreo 3 discuri si apoi ne retragem glorios.Ce,aia de la Milli Vanilli cum au putut? : ))

    Cat despre radio,in prezent am grija de ziua de miercuri a radiolui liceului.Imi doresc insa mult mai mult. Nu am inregistrari,dar daca vrei,fac :D:P

    Răspunde

Lasă un răspuns

