RSS Feed

If I were a boy *Leapsa*

Am primit acum ceva timp o leapsa de la Gee dar la care am tot uitat sa raspund.Daca as fi fost baiat,ce tip de fata as fi preferat?

In privinta trasaturilor fizice cu siguranta ar fi ceva in genu Barbara Mori,actrita sud-americana.[am auzit de ea prima oara acum mai bine de 5 ani cand obisnuia sa joace in cate o telenovea iar eu obisnuiam pe atunci sa ma uit 🙂 ]

barbara

barbara22

Iar ca stil vestimentar,[pentru ca si acest detaliu conteaza enooorm],cred ca cel al lui Kate Moss mi-ar atrage atentia.

page

In continuare,leapsa merge spre Patricia.

2 responses »

  1. in a doua poza mi se para ca tipa aia,Barbara Mori aduce un pic cu Amy de la Evanscence. 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

