RSS Feed

Panza de paianjen.

Am tendinta sa ma gandesc prea mult la viitor.Si nu neaparat in sensul „Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?”.Oricum am ajuns intr-un stadiu in care „O sa ma fac..”,„O sa dau la facultatea de..” „Nu stiu ce o sa fac pe viitor” au ajuns sa ma irite total,e deja o stereotipie in discutiile de chiul.

Viata mea se ghideaza conform actiunilor mele de viitor.Ma gandesc ca urmeaza evenimentul X,trebuie sa fac lucrul Y sau sa iau decizia Z.

Vreau sa traiesc prezentul.Sau mai bine zis,sa-l traiesc dar cu o mai mare doza de apreciere si optimism.Se poate spune ca lucrez la partea asta.Si cand imi iese,ma sperii de gandurile negative pe care practic mi le autosugeram.De ce?Credeam ca daca esti optimist si ai speranta sansele sa fii dezamagit pe viitor sunt mult ma mari.Wrong!

Imi inchipuiam lucrurile care mi le doream doar ca dintr-o perspectiva negativa,adica exact invers fata de cum doream sa fie,crezand ca negativul va atrage pozitivul,si prin urmare voi obtine rezultatul mult visat.

Nici nu stiu ce am vrut de fapt sa zic cu toate astea.E ca o panza de paianjen plina de supozitii,care de la fiecare constatare anterioara se mai tese inca o supozitie si inca una,departandu-se tot mai tare de la ce subiectul initial.Despre ce vorbeam totusi?

Iar cu acesta concluzie tocmai am mai tesut cateva fire care din nou,nu au legatura cu nimic.

~*~

Aberatie de sambata seara.

2 responses »

  1. totul are legatura ci tine, nu mai tese , traieste cum vine viata la tine si nu incerca sa te autosugestionezi negativ pentru a obtine pozitiv

    Răspunde
  2. @relaxuasabi: Taci dracului ca nu stii cum e, voi astia din bucale sau care aveti parinti patroni de supermarketuri 🙂

    Ce iesireee da, si nici ca mi pare rau de „ea”
    deci
    ma regasesc

    Fara scapare
    din pacate

    Răspunde

Lasă un răspuns

