RSS Feed

Vine Revu’ fatăăă!

Treaba asta cu Revelionul [chiar,de ce se numeste revelion?de unde deriva si care este legatura cu Anul nou?] a devenit un must have al societatii iar daca nu ti-l petreci intr-un anume fel,poti spune ca esti condamnat si proaspat detinator al unui mare „L” deasupra capului.

~*~

Zilele trecute ma uitam pe youtube la videoclipurile unor formatii care erau in voga spre inceputul lui 2000,in care prostitutia juvenila domina prin formatii gen Andre,Angels sau Candy si imi aducea aminte de revelioanele de cand eram mica.Si ascultam in draci cele mentionate mai sus plus alte cateva [la caseta pe atunci] si mancam in prostie prajituri de casa si radeam cu varamea la tot felu de bancuri care nu erau luate de pe google.Si ne placea de moarte!Mi-e dor…

~*~

Anul asta nu stiu de ce,dar am chef sa stau acasa cu cainele si ciocolata pe burta mea si sa ma uit la manelizarea posturilor tv din noaptea de revelion.In schimb, va trebui sa stau ingramadita intr-un club mare cat un garaj,printre 60 de junkies all night long.Nu stiu de ce presimt ca distractia va fi egal cu zero.

Pana atunci,Happy New Year! tuturor si nu uitati sa va puneti 3 dorinte inainte de  treeei-dooooi-unuuu si sa purtati chiloti rosii,ca aduce noroc! 😀

2 responses »

  1. eu am purtat chilotii rosii :)) pff sa vezi ce de noroc o sa aduc pentru altii anul acesta 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

