RSS Feed

Snobism nejustificat

Urasc molu’ in aceasta perioada.De fapt ma irita in ultima vreme in general.Mi se pare un loc atat de plictisitor,atat de tern,atat de „la fel” de fiecare data cand ma duc.De fapt daca stau ma bine sa ma gandesc urasc sa ma mai plimb prin magazine.Si asta nu a fost dintotdeauna asa…

In Iulius Mall pluteste in aer fite dă proasta calitate.Adica mai pe scurt snobismul nejustificat.Adica atunci cand iti doresti sa arati lumii ca esti ceva,dar de fapt sa nu fii,cand ai anumite aspiratii si ti le manifesti prin gesturi si vorbe ce emana kitsch si prostie,cand te crezi o doamna din clasa privilegiatilor,ce prezinta simptome de dispret cu privire la ceilalti din jur,desi porti blugi suflecati peste cizme si blana din obor.

Toate astea enumerate mai sus au fost concretizate intr-o singura persoana care mi-a aparut in cale azi la iesirea din mall.

Stii usa aia care te face sa te simti ca un sclav care da la manivela ca sa functioneze vaporu?Aia de la intrarile mallurilor,impartita pe vreo 4 paliere si care se  invarte?

Fiind cu o prietena,cand voiam sa iesim, in fata noastra apare o cucoana,cucoana care echivaleaza toate cele de mai sus.S-a aratat extrem de scarbita de faptul ca am indraznit sa iesim odata cu ea,ca riscam sa ne blocam,ca unde ne credem,ca scrie clar ca mai mult de 2 persoane nu au voie sa iasa pe un palier din ala.Toate astea pe un ton ridicat,cu gesticulatii puternice si fata de spargatoare de seminte din fata blocului.

Nu am apucat decat sa ii spun: „Nu ne-am dat seama de chestia asta pe moment,stimata doamna” acentuand puternic ultimele doua cuvinte.

Nu ai cu cine mă…pur si simplu nu ai.

One response »

  1. tre sa fie si exemplare de genul acestea 😀 daca nu ar fi tare ne-am mai plictisi 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

