RSS Feed

Old Saint Nicholas.

Ne hranim cu legende.Dar trebuie sa recunoastem ca ele ne fac viata mai frumoasa.Imi e dor de nerabdarea plina de inocenta din alti ani,cand imi curatam ghetele iar a doua zi erau pline cu dulciuri.

Insa in ultimii doi ani,la mine toata treaba se materializa in felul urmator:in preajma zilei cu pricina,primeam de la parinti o anumita suma de bani pe care ii cheltuaim cum voiam eu.

Si m-a apucat asa brusc in seara asta un chef de un Mos Nicoale ca pe  vremuri…

Asa ca m-am dus la mama si i-am zis : „Mama…zii si tu lu tata sa imi ia si mie niste dulciuri si apoi sa mi le puna in cizme,asa ca sa mai pastram putin din spiritul Sarbatorii.”

Dupa care mama il suna pe tata si ii zice ” Bai,sa ii iei si tu lu Andra niste dulciuri,asa ca pe vremuri…da?Hai ca nu pot vorbi mult ca e la baie acum [:-@] si nu ma aude,da sa nu uiti da?”

Ain’t that sweet? 😀

One response »

  1. sweet sweet.. suna’l si tu pe tata sa imi ia si mie niste dulciuri 😡 :))
    p.s:poate iti aduce si vreo nuielusha:> >:) 😀

    >:D<:***

    Răspunde

Lasă un răspuns

