RSS Feed

Era candva…

Locul acesta imi pare acum atat de gol,atat de distant,desi timp de 7 ani a reprezentat refugiul meu zilnic si intimitatea mea.Intreaga incapere imi pare acum,pentru ultima data cand o privesc,un fel de masina a timpului ce trezeste in mine amintiri si emotii din perioade trecute.
Stau asezata pe podea,sprijinita de peretele rece,lipsit de viata,lipsit de tablourile,posterele sau vechea harta scolara…lipsit de mine.Brusc totul imi pare neutru…de parca intreaga incarcatura afectiva s-ar fi evaporat pur si simplu,ramanand doar acesti pereti goi,de culoarea piersicii.
Zaresc un paianjen.Imi pare bine pentru el…sunetul aspiratorului va fi lucru necunoscut pentru el timp de cateva luni de-acum inainte.Nostalgia unuia..bucuria altuia.
Doar podeaua,desi prafuita pare sa imi aminteasca exactitatea anumitor lucruri.Biletul de tramvai mototolit si aruncat pe jos imi aminteste de Piata Unirii.Elasticul verde de par..stai,il recunosc..deci dupa pat cazuse?!obisnuiam sa il port acum vreo 2 ani,pe vremea cand aveam parul mult mai lung si mai des.Ce vremuri…

Mai zaresc un bon fiscal…e destul de recent si nu prea lung.Pe el scrie „pix cu gel”.ciudat…in general nu iau bonurile.
In celalat colt al camerei vad  niste monede..monede destul de groase si cu eclipsa pe ele.In rest…doar par de caine si suruburi.

Era si nu mai este…

One response »

  1. Bună Andra 🙂
    scrii frumos. Vorbeşti cu accent? Ca să-mi imaginez pronunţia cînd te citesc. Vreau să-ţi îndepărtezi senzaţia de “comunism flavour” dacă-mi dai voie:

    http://noradamian.wordpress.com/

    Mulţumesc

    Răspunde

Lasă un răspuns

