RSS Feed

Vamos a jugar en el sol

Mi-am adus aminte de o intamplare funny rau in timp ce ascultam o melodie,pe care de altfel o ascult chiar acum.Vinerea trecuta am plecat la scoala cu o ora mai tarziu,am luat maxi-taxi si la a doua statie se urca un tip inalt,slabanog si cu fes,care pe durata intregului drum avea sa fie pe post de boxa in maxi.Avea casti in urechi dar se auzea in toata masina minimalele lui.Era fix genul ala care isi sparge toti banii pe telefon de fite si le arde noaptea prin cluburi vrajind tot felu de pisi,ca in dimineata urmatoare sa manance margarina cu paine facute de masa si sa mearga la cursuri cu maxi taxi.

Buuun….

Insa partea funny abia aici vine.
Exact dupa o saptamana,adica vinerea asta,cand de asemenea am plecat spre scoala cu o ora mai tarziu si am luat maxi,cine crezi ca urca fix la a doua statie,cu muzica rasunatoare si acelasi fes de Dani Otill dupa el?
Exact!

Lame lame lame…

Interesant este faptul ca niciodata nu s-a asezat jos,desi erau locuri libere.Statea in mijlocu masinii,pe post de unda radio si se uita cu ochi1 incercanati de manz speriat pe geam.

A reusit totusi sa imi bage o melodie in cap.

Stereo Palma – Dreaming

Lasă un răspuns

