RSS Feed

Happy Name Day

Eu am o nedumerire.Andra vine de la Andrei deci prin urmare as putea fi si eu sarbatorita azi sau nu?
Cand eram mai mica multe rude spuneau ca da,ar trebui sa fie si ziua mea pentru ca exista o corelatie intre cele doua nume.
Mie imi convenea.De fiecare data cand tata isi chema prietenii acasa in ziua asta,niciodata nu eram ignorata.Primeam si eu cateva atentii materiale.
Apoi la scoala serveam bomboane si aveam o scuza in plus sa nu fiu ascultata.
Dar de vreo doi ani incoace nu am mai luat in serios treaba asta.Si nu mi se mai pare ca ar trebui sa ma simt sarbatorita.Desi multe persoane ma felicita.

Si cum ziceam,Happy name day! Tata,andreea,andrei,andreea,andrei…etc.:D

Lasă un răspuns

