RSS Feed

Back

Aproape doua luni fara internet.Cauza?

Mai un cablu de net ros de caine,mai o schimbare de domiciliu,mai niste probleme tehnice cu cei de la Rds…eh.

Urasc sa n-am acces la informatie.E crunt rau.

Aseara am avut parte de o experienta usor harrypoterista.Nu,nu m-a vizitat Dumbledore in pijamalele lui albastre si cu semiluna pe ele,sa imi spuna adevaratele mele origini [chiar,oare cum ar fi?] ci am avut parte de un vis de-a dreptul ciudat.

Cel mai aiurea atunci cand dormi e sa visezi si sa fii pe jumatate treaz in acelasi timp.Sa fii cuprins la mijloc,intre doua existente practic;intre visare si realitate.Si culmea,atunci cand revii la realitate sa regasesti in starea ta efectele de dupa,a acelui vis.
Am visat aseara ca cineva incerca sa ma bata.Conflictul era unul de-a dreptul cretin,in genul alora de il vezi prin filmele americane in care e prezentata atmosfera din scolile saracacioase,unde elevii cu atitudine de nigga’s, revoltati si plini de traume in ceea ce priveste viata de acasa,se iau de tine chiar si daca le arunci o privire.
Mi-am luat pumni in vis de la una.:-?? la un moment dat ma apucase de par si incepea sa mi-l taie cu foarfeca.Cineva incerca sa imi ia apararea dar la un moment dat a ajuns si ala sa ma fugareasca.Plangeam.
Azi dimineata cand m-am trezit aveam una din cele mai proaste bad hair days-uri,o durere cumplita de cap si niste ochi usor umflati si rosiatici,pesemne de la atata plans.

Lasă un răspuns

