RSS Feed

Blaxy Poser Girls.

Binecunoscuta piesa „If you feel my love” reprezinta urcarea in topuri si inceputul unei carieri infloritoare a tipelor de la Blaxy Girls[Black Sea Girls].Piesa in sine suna bine,recunosc ca la inceput am crezut ca e de afara,insa imaginea adoptata e fumata rau..

Se iau una,doua,trei…cinci bucati de fete tinerele,[cu voce neaparat!],se adauga in garderoba lor personala skate shoes [cu sireturile de culori diferite,neaparat!],fundite de par, tricouri pe care sa se vada cat mai evident inscriptia Rock [neaparat!],jambiere colorate si accesorii de metal.

Frumoos…iata inceputul unui nou trend in showbizul romanesc:Poserismul.

Pe cat pariu ca peste un anisor si ceva cand aceste emo wannabes dudui,cu fler de I don’t give a shit,se vor desparti si vor deveni toate blonde cu unghiute roz si invitate fidele la Povestirile de Noapte?

Huh,huh? Pe cat? 😀

Sa mai zic ca formatia a fost fondata de Costi Ionita?Se stia de mult.Insa eu si acum mai intampin numeroase „Seriooooooooss?!” cand mai pomenesc ca fapt divers in stanga si-n dreapta mea.

One response »

  1. Blaxy Girls e mai degraba Stereotip Girls … Cele mai penale versuri in melodia If you feel my love…dar dehhh daca e-n engleza si suna bine , ce mai conteaza traducerea.
    Eu am downloadat de pe net albumul tutelor astea si spun cu mana pe inima ca bine am facut. Nu merita cumparat asemenea gunoi muzical.
    Dau si exemplu , ca sa nu creada lumea ca am ceva cu duduile .
    Melodia Daaa a fetelor de la Blaxy Girls e PENIBILA .
    Link : http://www.trilulilu.ro/sqmpik4all/1f894a37524e15
    Ascultati in special de la minutul 2.18 la minutul 2.38 ! 20 de secunde de PROSTIE PURA !

    Răspunde

Lasă un răspuns

