RSS Feed

Stare…

I sit and wait…
Does an angel contemplate my fate?

E o stare din aia in care imi traiesc banalul la cele mai inalte cote.
Nici macar Robbie Williams nu ma scoate din starea asta.Ma afunda si mai tare.
Dar ce mai conteaza?
Oricum acusi imi voi bea ceaiul si ma voi baga in pat,asteptand alarma de la 6.15 [niciodata nu ma trezesc la 6.15.mereu mi-l pun mai devreme tocmai pentru a putea trai senzatia aia minunata de dupa sunarea alarmei,in care stii ca iti permiti sa ma lenevesti cateva minute ].

E 10.42 seara iar eu am o stare inutila.E doar un fragment al acelui feeling cand constati ca timpul a trecut pe langa tine in mod fulgerator,fara ca tu sa fi realizat nimic important si constructiv pentru aceasta societate.

Uf.
Am inceput sa am suflet de politician si nu e bine.

Noapte buna!

Lasă un răspuns

